Nuffnang Ads

Wednesday, February 23, 2011

Ujian Mikrob 3

Rabu 23/2/11 adelah hari ujian amali mikrob 3..punye la stady bukan main lagi smpai tido lewat..sampai kan pemakain aku tuk jawab exm pon x betul..ish,ade ke gi jawab exam pakai selaur jean..baju ok dh..adoi,pe nak jadi aku ni..naseb baik Mentor aku ni baik ati..pandai ye cover...huhu...then time dlm lab bleh plak berebut tempat dgn nadia nak duduk blakang skali..klakar la plak rasenye, xpela..aku sebagai lelaki mengalah..so aku duk la depan sekali..dengan muke xde perasaan aku beralih ke depan...huhu..dh la seluar jean..lecture lain tgk lain mcm je..naseb baik muke xde prasaan..buat "slamber" je.

Time menjawab pon bermula..tgk bahan atas meja dh tau mesti ade perwarnaan gram,haha...skali bukak kertas soalan..pergh!!! nak terberak...satu pon aku x paham pe mende nih.!! so aku beralih ke bahagian B dan C buat perwarnaan gram,Tiub Germa,Koagulase and katalase...alhamdullilah yg tu aku bleh buat..tp bahagian A mmg nak terberak je tgk soalan..hehe, so aku mencari idea tuk cari jwnpan..naseb baik aku dpt jwb..cmne?? ade lah..hehehehehe...

Time mejawab tamat...perghh!! aku xnk anta!!!! x puas aty....huargh!!! tp kene gak anta..hahaha...then aku pon mengadu kat Cik Miza..susah r soalan..skali aku kene jwab 'PADAN MUKE'..haha..so aku berdoa je la pada NYA moga2 aku lepas dan xkan fail..aku xnk fail..still lagi berdebar ni..!!
Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment