Nuffnang Ads

Thursday, September 15, 2011

Yipee~~~

Salam kepada semua readers..

Rabu 14/9/2011..Korang tau kenapa aku happy...hahaha,sebab aku dapat bawak org disinun kua jejalan naik kereta,mesti korang pikir tu pon nak citer,dapat naik keta je pon,korang tak paham..huhu,aku mls nak cite bagi korang paham kenapa..So semua bermula bile org disinun yang suruh aku bawak kereta gi kolej sebab nak suruh temankan pergi mintak sponsor..last2,Dato xde so proposal bagi kat setiausaha Dato je la..tak sampai 5minit pon..lepas tu org disinun dah janji nak belanje McD burger GCB kalo aku bawak kereta,so kiteorang terus ke McD lepas anta proposal tuh..segan gak la,maklumla awek blanje beb..

Sampai kat kaunter oder tu aku diam je,segan nak mintak lebih-lebih..bia org disinun yang oderkan..terkejut gak aku sebab org disinun pesan due burger GCB double beb,ingatkan yang GCB yang biase je..serius aku tak penah lagi rase GCB..lagi pon org disinun memang ngidam nak makan GCB gak..gambar kat bawah tu la buktinye.




Kiteorang mencekik sambil bergurau,sbb memang perangai kiteorang suke bergurau ++ plak suke mengusik masing-masing..baik kan awek aku nih,huhu..sayang org disinun sangat sangat sangatserius kenyang gile lepas makan burger tu..due-due buncit je,due-due gak ngantok kekenyangan..hahahah...perangai kiteorg serius same jep..


lepas makan GCB terus balik ke kolej,takde ape nak buat kat kolej so kiteorg lepak dlm pustaka rehatkan perut yang tengah penuh tu..agak bosan sbb xde ape nak buat then tetibe aku terpikir nak tunjukkan baju couple yang ade jual kat Giant..memandangkan org disinun pon agak bosan so org disinun stuju..vromm naik keta gi Giant..pusing-pusing dalam tu pastu org disinun tetibe tanye nak perfume tak? aku mcm huh?lagi pon aku ni seumur idup tak penah pakai perfume and org disinun mmg nak belikan untuk aku satu,tapi tak sangke time tu gak org disinun blanje..masuk Guardian test satu satu perfume yang ade untuk aku nih..last2 kiteorg tersangkut kat perfume adidas ni ha..tgk gambar kat bawah.


sukenye sukenye sukenye first time dapat perfume..org disinun sweet sgt..lepas jejalan kat giant kiteorg terus ke kolej balik then ke tempat lepak biase kiteorg..gambar kat bawah kiteorang baru sudah jejalan letih beb..

muke aku nak tido tu...


wee,dapat bermanje dengan org disinun,tapi tak cukup sbb tak dapat penyek muke org disinunBubble beartak sempat..jumpe plak 26/9 ni ye syg..

P/S : honey,trime kasih sebab blanje dear makan dan hadiahkan dear perfume adidas tu..trime kasih sangat sangat..honey r org pertame bagi perfume kat dear..sory sebab tak sempat nak penyek muke honey tu,hehe jangan risau ye sayang..dear pon rindu kat syg gak..pasal modem rosak tu,pergi la tukar cepat-cepat k,nnt bleh update blog tu..rindu nak bace blog honey.

Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment