Nuffnang Ads

Monday, May 16, 2011

Hari Guru

So memandangkan 16 mei hari guru. berhajat nak gi skolah nak ucap hari guru kat cikgu2 yg mengajar mase aku skolah dulu. seperti biase member2 mesti ade kan.. tak kan nak gi sorang2..segan beb..so aku tggu la msg dari member2 yg slalunye semangat nak gi skolah time hari guru ni. terutamanye Najihah!! Org yg slalu blnje aku time rehat.hahaha.. Weh ko r org semangat time2 hari guru ni..pehal ko senyap je tahun ni hah!! (mcm la dye dgr) tunggu punye tunggu xde sorang msg nak gi skolah..so aku pon msg la dieorg..Ceh!! sume ade keje patot pon!! Baiklah..aku gi sorang2 skolah. sampai je kat skolah kan..aku cari la cikgu Noraini..peveret aku tu!! rupe2nye dh xde..xdtg skolah..wuuuuu!! sedih!! xpelah.. Yang paling aku bengang cikgu B.I aku ni xkenal dh aku..waaa!! aku gi kat dye bleh dye wat muke blurr siap tnye sape ek? mak aih..ok lah..ni suhaimi la..slamat hari guru cikgu pastu trus balik!!

Huh..rindu btol kat org disinun!! nak glepor ase!!

Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment