Nuffnang Ads

Sunday, May 29, 2011

Derma Darah

31 May 2011 adalah hari kempen derma darah kat kolej PTPL Terengganu..aku mmg menunggu hari tersebut..Knp?????? ade 3 sebbb kot..ala,3 sebab je ke? hahaha...ade byk lagi..tp 3 sbb ni yg penting..


Pertama 31 ni adalah hari pendaftaran sempena semester baru..so semestinye semua member-member aku akan datang jugak kan..yela,kene daftar.. jadi dapat la jumpe dengan member yang sekian lame menghilangkan diri menjalankan hidup masing..hahaha..tak sabar nak start kelas..bosan duh duk umah je...




Kedua 31 ni hari kempen derma darah kan?? so aku ni mmg suke derma darah..xtau knp..tp mmg best la derma darah ni..1st time derma nak terkucil tengok jarum..bapak besar!! skrng,alahai..siap tengok lagi jarum tu masuk dlm urat..bukan nak menunjuk aku berani tapi derma darah ni orang kate bertambah sihat dan makin berisi..ish aku ni dh la kurus kering..derma banyak kali..tak jugak berisi..hmmm..dh la org disinun pun cekeding mcm aku gak..haha..ade kaitan ke?? lalalala..xtau..org disinun jgn marah.








Ketiga haaaaaaaaaaa!!!!! sebab ketiga ni best...nak tau kenapa?? hehehehhee..sebabkan org disinun AJK kempen derma darah,jadi semestinye dye akan ade..ToingToing!! sukenye.....dapat la jumpe..pewiit!! huhu,rindu bangat sama dye...yelakan,cuti sem bukan dapat jumpe pon.. kiteorang ni bukan jenis suke2 kua umah ngayap sane sini x tentu hala..ade tujuan baru bleh jumpe..mcm baru-baru ni piknik bersame mentor..baru bleh jumpe.


.KESIMPULAN
cewah..macam buat report la plak..kesimpulannye dapat derma darah,daftar sem baru,jumpe org tersayang..


P/S : Miss u Always
Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment