Nuffnang Ads

Thursday, June 2, 2011

Suke saye tengok dye..

Pe kes tajuk cmtu kan? huhuhuhu.. aku tersenyum melihat org disinun rajin buat cupcakes..aku suke sebab org disinun makin kerap buat cupcakes.. then org disinun ade bgtau nak buat bisnes dgn cupcakes.. nak jual cupcakes katenye.. Saya suke sebab ape yang org disinun inginkan berjaya..dah ade org order cupcakes darinye.. kawan2 org disinun dh mule minat dgn cupcakesnye..sy senyum melihat kejayaan org disinun.. Nanti makin maju la tu...teruskan berusaha.. Saya akan tolong promotekan cupcakes awk ye syg!! hehe...ske tgk dgn usaha org disinun..keep it up k! awk2,sy nk tgk cupcakes awk diminati ramai!!


Ni sedey skit la...kiteorg ade gadoh xdi sbb salah faham je..aku ni dh cepat jelas..bukan kuat jeles k! berbeza tu..sbb sorang mamat tuh mesra sgt dengan org disinun..pakwe mane x jeles kan...so ok aku geram + marah dgn mamat tu je..aku bgtau kat org disinun..tp org disinun ingt aku marah dgn dirinye. bukanlah..marah dgn mamat tu je..nk kwn bleh jgn lebih-lebih tau..xmo mcm tu...so org disinun dah majuk..MAAF!!!! ok la,pas ni xmo jeles2 dh..xmo mrh2 dh..kawan la dgn sape2 pon..buat la ape2 pun..xnk mrh dh..asal org tu gembira..tu yg org disinun nak kan?
MAAF SGT...xde niat nk kongkong + xpnh pun kongkong kan??


P/S : aku harap aku masih lagi mcm sebelum ni..
PS2 : ni Playstaion aku daaa....
PS3 : ish! ni bakal dapat....
P/S/S : syg sgt org disinun..tlg jangan amek dye dari aku.kecuali Yang Maha Kuasa.
Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment