Nuffnang Ads

Sunday, June 5, 2011

Sini situ sana

Huhu..Sabtu 4/6/2011 adalah hari perkhawinan anak saudara belah mak aku kat Pahang..tapi yang aku heran kan..aku baru tau yang mak aku ada saudara kat Singapore. Ape kaitan Singapore dengan Pahang?? Hmmm..sebenarnye la kan..Si Jejaka ni dari Singapore anak saudara belah mak aku, jodoh Si Jejaka ni duk kat Pahang so sbb tu turun Pahang buat kat sane..Tapi sayang aku tak dapat pergi nak tengok perkhawinan dieorg..huhu,sedih..sebab kereta tak muat..mesti best kalau dapat pergi.. Memang meriah r, nak gak jumpe saudara mara belah Singapore tuh..dengar cite dyeorang ade anak dara comel..(gatai noh) Huh,comey girl aku lagi la..jgn marah neh dax mucux..Best r orang belah Selangor semua turun Pahang gi tengok perkhawinan tuh. Alahai,pe plak tetibe kua Selangor ni kan??? hehe..selangor tu kampung mak aku ini bermakne umah Tok Wan aku kat sane..sesape xtau Tok Wan tu same dengan nenek la..3 buah kereta turun Pahang oo..Honda CR-V,Civic,Wira...tu baru dari Selangor campur bapak aku punye kereta Lancer dye tuh dari Terengganu jadi la 4 buah.. Waa...seronok tuh!!! Yon,Mamat ko cmne skrng eh? aku x dpt dtg sorry r(dgr ke?) member-member lain sihat aje op?? Pesan kat kat Dyna jgn lepak umah Tok Wan aku r time aku balik nnt..haha,buat pe pesan dlm ni..bukan dengar pun kan3..saje nak panjangkan cite..lalalalala..

Aku sendiri pening bile bace balik Post yg aku taip kat atas tuh.. satu lagi banyak betul Negeri yang terlibat..Ape-ape pun aku tetap meneruskan kehidupan aku nih tuk menjadi insan yang berjaya bersama dax mucux tuh..cite2 kiteorang same..bijop op..same terus..bukan rekaan..mmg same..kate Dato Fadzilah Kamsah kan..pasangan yang sesuai ialah pasangan yang mempunyai 10 perangai@ sikap yang same..Jeng Jeng Jeng..aku dengan dax mucux aku tuh bukan 10 tapi bleh dikatakan kehidupan kiteorang hampir same..contoh mudah...eh jap-jap..ni dh meleret ke lain dh..huhu..sampai sini je lah..so kite renung2kan dan selamat beramal...PEACE YO



P/S : dax mucux = org disinun = my girl=awek aku
P/S2 : I miss her so much!
Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment