Nuffnang Ads

Monday, June 20, 2011

Salam semua ...

Fuh Fuhh Fuhhhhh!!! berabuk blog aku nih..lame tak usik beb..aiyok! bosan plak tgk blog ni layout same jep..nak tukar x reti nak suh org disinun tolong buat nnt susahkan dye plak,org disinun comey op3!(bodek)..
Ok...ape nak cite arini eh..hmmmm,pikir seymie pikir...hmmm...nak cite pasal pe eh...cepat pikir seymie..kate otak banyak berfikir...tp kan kalo pakse mmg xde..kene spontan..hmmmm...ok,mula-mula aku nak cite pasal minat aku kat musik..cmni la..aku dari skolah menengah form 2 start minat musik..bermula dengan mendengar musik dari dalam PC abg aku..dlu-dulu xde lappy,main PC yg bapak besor tuh..mklum la zaman dlu punye PC kan..mule.-mule layan lagu melayu 60an..alahai,best dengar first time jep pastu bosan..start form 3 aku mula mencari lagu yang membolehkan aku mengangguk kepala dengan mendengar jep..pastu terjumpe lagu versi remix boh!!! 8 lagu di remix jadi 1 +++ di edit ke bunyi electro..OMG! syok beb!! so start dari situ aku minat gile dengan lagu yang berunsur Tehcno,Electro House,Remix...form 5 aku mule ingin cipta lagu sendiri..tp Spin Table xde la...nak beli mahal..eh,korang tau tak..semalam aku layan Spin Master 2 kat Astro Hitz..ingat nak layan spin dah tapi ceh! ckp je 1jam..pastukan..aku ckap kat mak aku bleh beli x DJ Spin Table kalo dpt pointer 3.5 ke atas?? tau x ape dibalasnye..bleh...buat r pastu beli sendiri..xde duit..adoi..baik cakap tak hingin nak beli jep senang..kenapa time aku sume tak kan dapat..time abg dgn akak aku kalo pointer bagus ade jep something dapat..tak adil r camni :( ........eh,ptg xdi aku dpt jumpe dgn org disinun ooo...yang paling best kan org disinun berbau mcm baby!! weeee,ske bau baby..Rindu sangat :(


P/S : I LOVE MY GIRL!!!!
Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment