Nuffnang Ads

Monday, June 6, 2011

Kembali Mengile Electro,Remix,Techno,Hardstyle,Bass,House Remix,Akustik

Huhu.. pelik je tajuk kan3..pelik ke?? x pon eh..jgn wat memandai nak kate pelik..Bagi yang xtau tajuk di atas adalah genre atau jenis lagu yang aku minat.. sebenarnye dari sekolah lagi memang minat bebenor la kat jenis-jenis lagu yang macam tu..apsal??? hehehehe...sebab aku ni jenis yang gile-gile skit sebenornye..hanya kawan-kawan kamcing je akan tau perangai aku yang sebenar..dah tu ape kaitan dengan genre lagu tu kan? ntah aku pon xtau..saje nak hentam bagi panjang cite..aku ni lelaki berjiwa lembut tapi perangai agak gile sikit..hah! amik ko..lu pikir r sendiri cmne tuh..Bukan aku ni lembut k!!!!!! cume aku ni cepat kesian kat orang..


kalo nak tau aku ni meminati semua jenis lagu tau..maksud aku semua! tapi paling minat adalah lagu yang bergenre seperti tajuk di atas..bagi orang yang tak biase dengar lagu-lagu jenis tersebut mungkin akan rase serabut,sakit telinge and sebagainye..sebab semua lagu yang aku minat jenis rancak abih r..dengar je ase nak menari..bagi aku la..bagi korang aku peduli ape..



Pssss...nak bagtau ni...xdi an awek aku dapat kasut Nike baru ooo..hampir-hampir nak same dengan Nike aku punye..phew! mujur mula2 beli aku x amik jenis tu..kalo x...same abeh r..
Ni kasut Nike aku punye! Hitam Merah Putih!
Ni kasut Nike dax mucux punye! Hitam Biru Putih
Hampir-hampir same kan????????????? O.o
Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment