Nuffnang Ads

Monday, October 10, 2011

Hamster a.k.a Belon

Malam semalam dalam pukul 9 malam hamster aku yang diberi name Belon selamat melahirkan anak..lagi!dalam tahun ni tiga kali dh beranak..kuat betul la ko ni si Belon weh..tak letih ke? kenape name Belon? sbb hamster aku nih kuat makan,bersenam pon kuat gak..tapigemuk semacam gak..bulat je kalo tengok..sbb tu aku paggil Belon,

Kebetulan semalam aku rase mcm nak tgk je Belon ni tgh buat ape..aku dh tau dye mengandung..sbb perut buncit dari biase..ntah kenape time aku tgk belon ni mcm menunggu aku datang..dalam mase yang same aku nampak ade tompokan darah kat habuk kayu..tapi belom beranak lagi..Belon ni tgk je aku..then dye masuk umah aku nampak macam dye terbatuk batuk..then dye pusing kepala tgk aku,aku perhati je la..rupenye Belon beranak..so aku cepat-cepat alihkan bapak and member belon ke sangkar lain..kecian Belon letih je aku tgk lepas beranak tu..tp perangai gile dye still ade lagi walaupon letih..main roller,panjat sane sini still ade..tp baby dye jage oo..duk jauh skit terus angkut masuk umah balik..jgn makan udah ye Belon.
mengulungkan diri tido dgn baby babynye..xnmpak baby sbb duk bwh perut menyusu..aku suke Belon sbb dye punye kaler mcm lembu New Zealand..tompok itam putih..


P/S : Baby mucux jom kawin,nak baby gak..
Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment