Nuffnang Ads

Monday, October 10, 2011

Tabung Mini Cooper

Salam kepada readers..
Malam semalam nak ikutkan tahap aku bosan gile r..bukak laci sane ni,golek-golek atas katil,di akhiri dengan tengok tv..last-last bangun balik gi dapur cari makanan..bosan la tak tau nak buat ape..then aku masuk bilik,lepas tu tak tau knp aku tenung tabung aku lame gile..baru terpikir,ntah brape juta duit syiling terkumpul dlm tu..dgn semangat aku kuar kan semua syiling dlm tu nak kira...then tetibe teringat pasal mini cooper..hahaha,so aku namekan tabung mini cooper..nak beli cooper pakai syiling beborg disinun cakap nnt nak bayar bia dye yang byr kan gune syiling tu..tak penah dibuat org beli kereta pakai syiling.

So berbalik pada pengiraan duit syiling..dengan tekun aku mengira dan mengira dan mengira..bile kuar kan dari tabung nmpk byk je..tapi belum penuh lagi..separuh penuh je baru..saje gatal nak kire..dlm 10minit kemudian...dapat la total..RM50.40walaupon tak byk tapi duit gak..lagipun tu baru satu tabung separuh penuh..ntah tabung satu lagi yang dah penuh ade berape juta ntah dlm tu..nak bukak sayang..sbb tabung tu kene pecahkan baru dpt kire..hehe..nak kumpul byk laginak beli mini cooper...

Ni la duit syiling aku..tak byk mane sgt..


Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment