Nuffnang Ads

Friday, December 30, 2011

Bye 2011

Rase sedih la jugak bile 2011 nak meninggalkn kite semua...today is a last day for 2011..banyak kenangan yg aku dapat dalam 2011 ni..Well,ape yg datang pasti akan pergi kan. Mula-mula tu memang r macam. Ala,2011 nak ke 2011 je pon,happy r bkn sedih. Bile ingat balik ape yg terjadi pada tahun 2011 mmg banyak kenangan tu yg jadi sedih kan kan kan. Yang penting aku tak kan lupekn,

Terima kasih! kenapa ek? sebab 2011 telah menemui aku dgn org disinun..awww! hidup aku banyak berubah pada tahun 2011 jugak and memantang kan aku yang tak berapa nak matang ni. MUAHAHAHA! org disinun telah hadir dalam hidup aku pada 2011 untuk memenuhi ruang kosong di hati ini <<< ayat buku ke ape ni???

Anyway,welcome 2012,aku harap 2012 ni memantang kan lagi hidup ni! jgn nak buat hal ok? tahun baru mesti ade azam baru kan? hmm...nak ikutkan azam tiap mase boleh buat baru..HAHAHA! so right now takde azam lagi. Tapi yang penting,aku dgn org disinun still together!

P/S : Mucux! 2012 nak datang. jadikan tahun 2012 ni lebih bermakna neh neh neh! takmo sedih sedih tau..wink~
Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment