Nuffnang Ads

Monday, December 26, 2011

Malu siot

Semalam ujian Sitologi aku datang lewat...xde la lewat sgt...last2 bile dh sampai..lecture yg jage exam tu ckp..nnt dulu jgn masuk..aku ingt ape la sgt kan..dlm 10 min aku tunggu lua tu..org lain dh masuk jwb exm...tp xpe la,ade peluang untuk aku bace skit lagi 10min tu..

last2 bile di panggil masuk aku tnye lecture tu...dh xde tempat kosong dh,nak duduk kat mane?? dye ckp kejap,nnt ade la..lagi sorang lecture tu alih meja letak depan sekali beb,mengadap ke arah semua pelajar yang tgh jawab exm..adoi,bia betul aku kene duduk kat situ..dh la mengadap muke student2 yang tgh jawab exm,depan sekali pulak tu..malu beb! member2 semua tergelak tgk aku,nak2 org disinun...ooo,gelakkn org ea. xpe2...so fine. aku duduk dgn megahnye! cewah! tak sampai 10 saat duduk angkat kertas exam tutup muke malu...hahah...xpe2,member2 sporting,dye tolong gelakkn je..Ceh! dh tak macam dewan exam bile kecoh dgn bunyi gelak..haha...tp xpe duduk depan tak sampai 15min lecture tu suh aku duk blakang balik..sbb dh ade ruang untuk aku..haha..yg penting alhamdullilah aku dpt jawab semua soalan Sitologi tu..kecuali bahagian esei..aku ingat jawab 2soalan dari 3 tu...rupenye jawab semua...ilang 10mrkh...hukhuk!

P/S : tq blanje milo dax mucux! nak lagi ^_^ kek awak buat sedap la..buat la lagi...hahaha
Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment