Nuffnang Ads

Wednesday, November 2, 2011

Bulan Baru Blog Baru

Salam readers.

Hahaha,sukenye. Mula - mula saya nk ucapkan terima kasih pada Scha Lienn. Sebab dia sanggup meluangkan mase mengubah suai blog aku ni yang tak berapa nak siap sebelom ni. Aku biakan terbengkalai camtu je. Tension duh *_* dah la tak pandai nak ubah blog, memandai plak gatal nak ubah. Kan dah terbengkalai. Hehe, Thnxs ye Scha Lienn sebab sudi.

Wokey, maka bermulanye bulan baru iaitu bulan November. Dalam bulan November ni gak la Sem baru bermula, daftar 8/11/2011. dgr citer result final pon kua time tu gak. Adoiyai,kenapa la time tu jugak nak kua. lek r lu, buat berdebar jep. Mintak - mintak result final nnt naik r,huhu (^_^)

Ntah kenapa mcm tak sabar jep nak masuk belajar balik. Bosan duh duk umah takde buat pape. Mengadap lappy je memanjang, main game,dengar lagu, tu jep tau. Dah berkarat otak aku ni tak berfungsi mane time cuti ni. Huhu,dalam mase yang same gak nnt bukak sem baru dapat la jumpe org disinun (^_^) xcited beb. Rindu bangat same kamo!

Pape pon aku dah kembali berbelogging balik, Muahaha.

P/S : Rindu kat org disinun tak penah pudar ooo. Kite asyik berSkyping jep. Nnt bukak sem kite dah takde nak WebCam dah. Depan mate terus r jumpe.
Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment