Nuffnang Ads

Friday, November 4, 2011

My besday!

Salam reader.. (^_^)

Alhamdulillah panjang lagi umo aku. Arini 4 November genap umo aku 22 tahun. Happy besday to myself.
tapi serius aku sendiri tak prasan arini besday aku lorh. Maklumla tak penah nak sambut besday.. Orang yang ingat pon ofcoz la org disinun. Orang pertama wish happy besday kat aku, yang kedua member org disinun si Sara dan ketiga member aku sendiri. Agak terharu jugak la kot sbb org disinun rekod suara menyanyi lagu happy besday then bagi kat aku melalui MMS. tak penah org buat kat aku cmtu (*_*).

Pejam celik dh 22 tahun umo aku. haiz,belom tue lagi (x_x). Kepada sesiape yang same tarikh lahir dgn aku kat lua sane tu, selamat hari jadi gak kat korang. Trima kasih gak pada sesiape yang wish kat aku ok. Korang best!

Teruma sekali org disinun, dye yg paling best (^_^). Thnx ye.

P/S : awak2,tiap kali saya bukak blog sy ni,sy rindu kat awk (~_~) knp ek?
Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment