Nuffnang Ads

Tuesday, November 15, 2011

Entah...

Salam kepada readers...

Arini aku tak tau nk cite pasal ape.. Aku sendiri tak tau ape dh jadi kat aku ni.. aku rase macam segala menda aku buat tak kena. Adakah aku bakal akan kehilangan sesuatu yang aku betul-betul suke + sayang. Atau ade sesuatu yang aku sendiri tak tau ape penyebabnye? serius hati aku rase macam kecewa + kosong. Hidup aku kini kembali macam dulu, tiap-tiap malam aku akan duk kat buai sesorang dan memikirkan sesuatu yang aku sendiri tertanye-tnye. Ape dh jadi dgn aku ni. Dulu hidup aku penuh dengan gelak ketawa dari kengkawan + org disinun + keluarga. Tapi sekarang,semua seperti satu persatu hilang. Aku hanya mampu berdoa supaya keceriaan yang aku alami sebelum ini tidak di ambil kembali.

Selama 6 bulan hidup aku kembali ceria selepas bertahun aku hidup dalam kemurungan. Tapi kini semua seperti kembali seperti dulu, aku dapat raseknnye. Satu persatu hilang, Keluarga mula membuat hal masing masing, parents selalu gadoh, tapi aku masih lagi mampu mendapat keceriaan yang aku inginkan pada org disinun..tapi tak lame kerana org disinun pun mula berubah, Knp? aku sendiri tak tau.. Hanya org disinun ade jawapannye..mungkin dah nasib aku untuk terima semua ni. Mmg aku ade buat salah, tp tak perlu untuk berubah.

Hanya yang tinggal kengkawan aku yang selalu mengusik aku dengan membuat lawak untuk lihat aku senyum. Kalau aku termenung sorang-sorang, kengkawan akan perasan dan akan kacau aku untuk melihat aku gelak kembali. hanya kengkawan yang bertahan.. Aku taknak kehilangan keceriaan yang aku dapat dari kengkawan. Korang mmg best~

Takde sorang pon tau camne kehidupan aku dan family aku. Seumur hidup aku takpenah crite kat siapa-siapa, sbb aku segan untuk menceritakannye. Aku tak tau nak luahkan kat siapa. tapi aku tetap sayangkn keluarga aku walaupun bermasalah. Aku mampu hadapinye.

Aku hanya mampu berdoa dan terus berdoa untuk segala galanya. Hanya padaMu yang memahami kesukaran yang aku hadapi. Kini hidup aku kembali seperti dulu,hidup dalam kemurungan. Aku berharap ade seseorg akan menarik aku keluar dari kemurungan tu. Aku berharap sangat.

P/S : Awak~ .........................tlg jgn berubah :'(
Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment