Nuffnang Ads

Tuesday, August 16, 2011

ape ek??

hari ni...agak mengecewakan sbb dpt jumpe kejap je dgn org disinunCrazy Rabbit Emoticon...tapi sebelom tu kan,kecian kat org disinun..otw nak masuk kelas,mase naik tangge tuh aku just nak usik2 org disinun jep..last2 org disinun mcm lambat naik tangge aku tersilap pukul blakang dyeCrazy Rabbit Icons..kuat gak..sorry r x sengaje..totally naughty panda emoticon 13 Totally Naughty Panda Emoticons..lepas je org disinun kene dari aku trus jadi mcm ni totally naughty panda emoticon 1 Totally Naughty Panda Emoticons xpon mcm ni Crazy Rabbit Icons..korang x tau org disinun garang but cute!!totally naughty panda emoticon 17 Totally Naughty Panda Emoticons..pastu duduk sebelah dlm kelas..mcm biase org disinun tgh blaja tgn tu tetibe laju je tulis sometime kat buku aku.. org disinun tulis 'LOVE U'..sweet beb..pastu ingt ade jawab kuiz..aku baru je nak bace..haha..baru nak bace beb..last2 jadi cmniCrazy Rabbit Emoticons..lecture cakap buat khamis ni..semangat dh ni nak bace..tp xpe..elok gak bace banyak2..ingt senang..




xdi lepas berbuke kan..aku mkn apam balik bro beli kat mane ntah..sedap gak..mkn depan TV tgk katun..dgn adik..tgh sedap aku mencekik apam balik tuh..tetibe dgr bunyi..pruuut!!!...aku jadi cmniCrazy Rabbit Emoticon..sape kentut ha???? sume senyap..org tgh mkn ni,gi la jauh2 nak buang angin pon...


P/S : aku tetap sayang org disinun sampai bile2..org disinun umpama cinta pertama saya! dye sgt sygkan saya seperti saya sygkan dye..saya nak buat cmni kat awak bleh -->.Crazy Rabbit Emoticons
Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment