Nuffnang Ads

Monday, August 29, 2011

Selamat hari raya!!!

Salam kepada semua readers..
kat sini saya ingin mengucapkan selamat hari raya kepada semua pembaca mohon ampun jika ade buat salah selama saya mem'blog'ing ni neh3...wuhuu! 


Selamat Hari Raya


Selamat hari raya jugak kat org disinun yang aku rindu tu..mintak ampun sangat-sangat sbb pakwe awak ni slalu buat hal,kan3..nanti raya ke-2 saya dtg umah k..sorry r tak dapat msg mane sangat sehari dua ni..sibuk skit,maklumla nak raya..sampaikan kredit lupe nak topup..jangan marah tau..


korang tau x malam raya aku buat ape? hehehe..main mercun la..lepas je berbuka,aku akak abang sibuk duk keluarkan mercun,pening duk pilih mercun mane nak main dulu...tu la banyak sangat beli sape suruh..kite orang start main kul 8 malam..kampung sebelah dh start berperang..aku x puas hati first2,pasang thunderclap yang bunyi macam peluru berpandu tu..klik video kat bawah cmne bunyi peluru berpandu...gempak beb!!









mercun thunderclap agak susah nak cari dan mahal gak,bukan senang2 nak beli mercun thunderclap ni,so aku pasang depan umah,time nak berlepas naik atas dye punye bunyi mengancam beb,dh la meletup kat atas bergegar satu kampung..yang syok nye..bile meletup tu,aku dgr bunyi suara ramai manusia berbunyi 'WOAHH!!' senyap xde org lawan,lepas tu adik aku pasang mercun das baru ade org lawan balik.then bunyi riuh balik mcm biasa..BOM BANG BOM BANG...kul 8.30 rehat jap..kul 9.30mlm sambung balik..pasang mercun 16 dgn 24 tu..lepas tarawih paling best,semua org pakat main mercun..meriah beb! jiran aku plak duk pangang lemang..aku plak main mercun depan dye..mcm klakar la plak..kul 10.30 stop main..aku xleh tahan sakit telinge..kuat sangat bunyi...lagi pon dh kurang org main mercun..x best r. ade banyak lagi kat umah ni mercun lebih..simpan taun depan plak..mercun taun taun lepas punye pon ade lagi tak abih main..haizz buat koleksi lagi la nmpknye..penuh la bawah kali aku mercun..kene serbu polis masak aku ni..


yang tak best nye aku tak dapat msg dgn org disinun..kredit xde la,cek dlm wallet ade rm5 gi kedai nak topup line x molek plak..nak beli rm10 duit dlm bank..mls nak wat kua...hp dah berbunyi ber puluh kali member anta msg hari raya..tp aku x mampu balas..hukhukhuk..xpe2 nnt lepas smyg raya aku topup kat 7e,aku bls msg korang k..org disinun jgn bimbang,xde girl anta msg hari raya,semua lelaki jep,sy x layan girl kalo sy ni dh berpunya..awk je la girl yg sy layan..org disinun sorang jep..org disinun saya punye


P/S : Selamat hari raya kepada semua umat Islam!!! 
P/S/S : kepada org disinun,I MISS U A LOT!!! selamat hari raya!!
Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment