Nuffnang Ads

Thursday, August 4, 2011

Awek brutal

haha...tajuk xleh blah..
Salam kepada semua reader....semalam idup aku dimulakan dgn bersahur..haha...korang tau knp tajuk kat atas camtu? xtau kan..semalam hidup aku penuh dgn kejadian buli...bukan aku yang buli..tapi org disinun buli aku kMSN Onion Icons..tapi bukan buli yang jahat2 tuh..buli sweet2 jeOnion Icons...tapi sakit gak Onion Icon pedih oo..org disinun tarik idung aku nih sampai merah...bukan skali tapi ribu riban kali..kot..bleh dikatakan banyak la..sakit oo..walaupon aku melawan cube elak.org disinun kompom2 xkan giveup slagi xbleh tarik..sampai kepale aku ni dikepitnye jgn bagi gerak..so senang nak tarik idung..xtau knp org disinun ske sgt tarik idung niOnion Icons..geram kot dgn aku ni..makin hari makin rindu makin lame makin noty makin lame makin ganaz membuli aku ni MSN Onion Emoticons..lagi satu dye tau aku ni jenis sensitif kat telinge..cepat geli..ade je mende org disinun nak buat kat aku ni MSN Onion Icon tangan tu ish xleh duk diam betul.MSN Onion Emoticon Set....tapi xpe aku ni jenis layan je org disinun..org disinun pun jenis layan je aku ni kalo aku buli balik MSN Onion Emoticonhubungan kiteorg makin hari makin bleh dikatakan makin sweet..xpnh pon rase bosan...sebelum2 ni kalo kapel..adeh bosan gile..semua nak kene cover..pijak semut x mati r kate org..tp dgn org disinun..heheheheOnion Iconsxde cover2..tunjuk perangai sebenar terus..nasib baik perangai kiteorg same..so xde la rase pelik...haa,lagi satu tarik telinge..sikit2 tarik telinge..xde buat salah pon kene tarik gak..........knp???Onion Iconshahaha...org disinun x abih nak buli aku ni..hehe,tau la dear ni honey punye..so bleh r buli ek?? gigitOnion Emoticon  kan baru tau...




P/S : Rindu sangat kat org disinun..nnt jumpe buli r lagi neh neh   neh..tau kalo org disinun xdpt buli kompom         
        nak mogok..wat muke monyok..nak manje je 24jam,suke2..haha..honey best!! makin lame makin comelOnion Icons
Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment