Nuffnang Ads

Tuesday, August 9, 2011

Syukur dh selesai

Hari ni aku cukup happy sebab mak aku dah balik dari operate buang ketumbuhan dalam badan dye tuh..serius aku bosan duk umah kalo mak xde..bleh dikatakan aku paling manje dengan mak aku nih..mane-mane pergi mesti ajak mak skali..

Mak aku masuk Ospital 5/8/2011 jam 9pagi sebab doktor panggil suruh masuk time tuh..aku ingt malam dalam pukul 10 sbb dah plan dengan mak nak gi tarawih naik keta same-same sebelom masuk ospital dengan akak aku yang nakal sorang tuh..asyik buli aku jep keje dye time balik umah..huh!! dari kecik sampai besor x abih2 nak buli aku..tp xpe aku x kesah pon..dye akak paling best!!! korang xde akak mcm ni..hahahahaha.

pagi 5/8/2011 tu mak aku kemas2 bawak beg untuk baju mcm nak balik kampung dh...serius aku mcm x nk bagi mak aku gi ospital..tapi untuk kebaikan dye gak..dh la mase hantar tu aku xleh ikut kene jage umah..waaa!! sedih!!! selepas di jage di teliti pada 7/8/2011 pukul 10.30pagi operate bermula..pukul 2.30petang operate siap..huhu..syukur sangat! x sangke oo mak aku kuat orangnye..lepas operate rilex jep mcm xde pape siap duk gayut dengan Mira --> akak pertame aku kat Selangor...sume dh selesai..skrng mak aku dh makin sihat..yey!! lepas operate mcm biase r aku lepak tepi katil sembang dengan mak cakap pasal hamster..sbb mak yang slalu jage hamster bukan aku..hahahaha..abang aku plak duk buli adik aku yang paling kecik kat ospital tuh..hahaha..tetibe due2 nyorok tepi langsir..pe kes la korang ni..mesti kene tegur ni sbb bising sangat..

sembang punye sembang dh kul 7mlm..turun gi kedai makan nak berbuke..malas nak oder byk2 just oder tomyam.sayur campur,telur dadar..agak kenyang jugak la..then gi ospital balik...tengok mak sorang2 masuk..huhu...rindu siot kat mak!!

9/8/2011 aku balik kolej agak lewat dengan perasaan rindu kat org disinun yang agak mendalam..aku sedy sbb x dapat nak bercakap walau sekejap dengan org disinun..abih kelas org disinun terus balik..serius rindu walaupon sekelas..still jugak x dapat nak bergelak ketawa dengan org disinun..aku bukan sedy sbb x dapat berkepit..awak2,jangan salah paham tau..pukul 3ptg aku balik dari kolej terus ke mydin mall beli kasut supra..x lawa pon..simple jep..aku xske yang berkaler ni..nampak menonjol sangat..aku suke simple dan biase jep..kat bawah tuh kasut aku beli....


then aku balik ingat nak ajak adik gi tengok mak kat ospital last2 adik cakap 'mende gok,mak balik doh'
aku macam 'huh??? blurr....baru sehari operate dah balik..wuhuuu!!! suke beb..masuk bilik tgk mak aku tgh tido..letih r tu..huhuhu..mmg kuat r mak aku ni..sehari operate dh bleh balik..doktor benarkan sbb dh bleh jalan kate mak aku la..yey!!! x bosan lagi..

P/S : aku dh paham ape itu rase rindu yang sebenar..mmg perit menahannye..aku rindu pada org disinun..haha..rindu sangat kat awak!! maaf sbb buat awak badmud ptg xdi..LOVE U SYG!!
Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment