Nuffnang Ads

Thursday, August 18, 2011

dax mucux menitiskan air mate.

Salam kepada semua readers...Crazy Rabbit Winks
ari ni aku nak cite sikit pasal ape yang berlaku kat kolej..ari ni aku dgn org disinun ade presentation dalam subjek Diagnostik Hematologi..group aku first skali kene bentangkan hasil kerja ni.. agak terkejut gak la..aku dgn org disinun baru masuk kelas,last2 member ckp 'seymie,group kite kene present dulu'..aku mcm 'huh'??Crazy Rabbit Wink..aasudah! so aku dgn coolnyeCrazy Rabbit Icon gi depan,readykan presentation kiteorg tuk di bentangkan..mcm biase la intro mesti aku yg kene..cewah intro beb! group aku pot pet bla bla bla kat depan menerangkan ape yang kiteorg buat sume berjalan lancar...ade tiga group je...group org disinun last skali..aku rase aku la org yang paling smangat skali nak tengok dan dengar ape yang org disinun nak bentangkan..org disinun x nmpk tp aku mcm excited oo...aku fokus mendengar ape yang org disinun bentangkan dan terangkan..then tetibe aku tgk member2 sekelas duk gelak kat hasil kerja org disinun..aku tanye la member 'sebab ape gelak'..dye ckp dlm hasil kerja org disinun ade campur bahasa indon..Crazy Rabbit Emoticons..aku fokus punye pasal tgk org disinun sampai tak sedar ape yang dieorg gelakkan..aku x gelak lagi..lepas tu keadaan makin menjadi..aku mule sedih tgk member2 sekelas tertawakan hasil kerja org disinun..Crazy Rabbit Wink..aku dh prasan muke org disinun lain,org disinun terase,org disinun sedih di tertawakan mcm tu..aku secara tak sengaja gelak gak..tapi bukan sebab hasil kerja org disinun,tp sbb member aku sorang ni buat lawak..so aku gelak la..sikit pon xde niat nak gelak cmtu... 


aku start marah2 member2 supaya jangan gelak..tapi dyeorg degil...aku xleh halang..aku prasan org disinun mcm mrh,majuk dgn aku sbb gelak gak..aku x bersalah pon..maaf sangatCrazy Rabbit Emoticon..abih je kelas aku terus jumpe org disinun..pujuk balik,aku tau org disinun sedih...bile aku sampai je aku tgk muke org disinun sedih gile..aku duduk sebelah baru je pujuk air mate org disinun terus mengalir..aku kecewa dengan member2 kelas tertawakan org disinun..cepat2 aku amik tisu lapkan..pertama kali aku lap airmate dak pempuan..dak pempuan tu ialah org disinun..org yang aku sayang sangat!Crazy Rabbit Winks korang nak tau..org disinun walau cmne rupe dye skali pon..marah ke sedih ke majuk ke suke ke manje ke mogok ke,,aku tetap suke..comel!! korang xde awek cmni..hahahaha..Crazy Rabbit Emoticonaku betul-betul kecewa r knp perlu ke ketawa sampai mcm tu skali..mentertawakan hasil kerja org..x patot r.aku sendiri terasa..org disinun org yang aku syg ofcos la aku pon terasa..pujuk2 org disinun mule tenang skit..tp still lagi monyok..Crazy Rabbit Emoticon...tapi yang best...org disinun time nak balik walaupon monyok,majuk..geram dye kat aku tetap ade..idung aku ni jadi mangse ..sempat lagi tarik idung ni...sakit la awak..x aci r..nak tarik gak idung awak..haha.

P/S : awak cakap awak x puas aty sbb x dapat main perut saya kan? wek!! nanti awak korek pusat saya..geli la..main perut boleh..pusat ermmm,slow2 dah la..nak cubit pipi tu!!
Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment