Nuffnang Ads

Friday, July 1, 2011

ape - ape aje lah

hoho..salam ceria buat korang.. selamat masuk bulan julai! hoh?? dh julai dh..kejap tol ase... aku xde cite pon nak kongsi..tapi aku cube menceritakan jugak la.. sudah semestinye cite pasal aku and awek aku..huahuahua!!
korang x kesah kan?? lantak r korang kisah pon... heheheheheheeeeeeeeeee...nak tau kenape aku sengeh?
sbb kan semalam aku ade cerita kat awek aku pasal aku jatuh longkang sebab panjat pokok..aku gemar benor panjat pokok time kecik2 dulu ooo..smpai skarng pon minat agi..tp dh takde pokok nak panjat.. pastu kan tetibe awek aku senyum bile dengar yang aku ske panjat pokok..aku heran gak..rupe-rupenye dye pon mmg minat panjat pokok oo...hahahaha...memang sah perangai kiteorang same r..dari dulu takde yang tak same..pastukan takdi dye dapat panjat pokok rambutan kat umah dye tuh..bestnye!!!! nak panjat gak!!! kalo la kat umah aku ade pokok rambutan..kompom aku panjat lepak atas tuh mencekik semua buah yang ade..pastu baru turun...tapi yang ade pokok dalam pasu jep..tak kan aku nak panjat pokok dalam pasu tuh..patah riuk pokok tuh nanti...siap dapat sound effect dari mak aku lagi oo...hehehe...


P/S : org disinun sangat baik and sangat best!!! rindu sangat!!
Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment