Nuffnang Ads

Friday, July 15, 2011

Lunch with mentor!

Salam and hi kepada reader arini nak citer pasal saya,awek saya dan mentor saya kua makan bersama saya dan awek saya...hahahaha,brape byk saya la ek..kalo nak ikutkan saya mmg nak ajak blnje mentor saya tu mkn tapi xde peluang r...so disebabkan awek saya ni rapat dgn mentor saya ni mcm saya gak..kebetulan awek saya ni pon pikir menda same mcm saya nak ajk mentor kua mkn..ni r peluangnye! arini saya berbahasa saya ek..baik skit..sbb parok kene marah dgn awek oo..so insaf skit..jd baik kot..ntah..so crite bermula disini..lepas rancang punye rancang..saya ingt xjd..last2 awek saya call ckp jom..huh??kekonpiusan..dye ckp jom mkn dgn cik..ooo,jd la tu..lalala..ske oo..sbb dpt kua mkn dgn awek and mkn dgn cik...kiteorg mmg rapat dgn cik(mentor la tu)..kiteorg nk blnje cik mkn PIZZA HUT!sbb cik nak mkn chiken wing..mule2 nak gerak tu mmg naik keta cik la..hehe,cik bg kunci suh awek saya bawak keta..dlm aty,waaaaa...mmg lame dh ngidam nak tgk awek saya ni bwk keta..haha,ngidam ea? time nak ngundur tu kecoh dh skit..maklumla pempuan bwk keta cermat sgt..haha..bwk punye bwk smpai la kat PIZZA HUT! teringat kat Politeknik plak..sbb klas dye tingkat atas bangunan same dgn pizza tu jep..sampai depan pintu pintu pizza terbuka sendiri..perghh!! ingt auto ade org jage jepxklas pon..hahaha..lelaki mesti kat blakang kan..masuk jep manager tu snyum kat saya..oo..lynan mesra..tp knp kat saya je??..time duduk plak..manager yg anta menu..tgk saya then senyum lagi..saya mcm huh?..kite knl ke??(dlm hati) mungkin layanan mesra...mase awek and cik sibuk pilih pizza saya tengok bahagian buat air manager tu ade dlm tgh tgk kiteorg..bgus betul jage customers! ok time tgk menu..tgk jep pilih awek saya dgn cik..saya makan jep..ting tong tekan butang call nak amik oder katekan..xlame sume mknan sampai..kiteorg melantak gile2 r..3org amik set meal 4org..haha siap tmbah 2 mknan lain lagi..chiken wing and meat beef ball apetah..saya ni jenis tangki besar mcm awek saya gak..tp dye tewas sbb dh penuh..saya dengan slamber je mkn siap minum air 3,4 glas agi..org ckp minum air cepat knyang..bg saya xpon..minum mkn minum mkn..wat ilex je..last2 tgk cik dgn awek saya dh kenyang..ok la saya pon nak kenyang gak la..so pizza lebih kiteorg tapau..saya ckp nak bagi maidam->besfriend saya..ade due jenis pizza x abih..1 cik amik 1 bagi maidam..lepas mkn kiteorg bergmbr..adoi gmbar xleh nk upload sbb lappy ni buat hal..xleh bace memory card kamera..sbr ea..nnt upload..time nak balik saya bayar..ingat nak blnje tapi awek saya ni jenis baik dan memahami saya..saya nk blanje tapi dye nak bayar balik dye tau saya memerlukan wang tuk byk perkara..so dye nak bayar balik saya ckap xyah..huhu,kene mrah,dye berkeras nak byr..xnk sy susah..korang ade awek cmni??MSN Onion Icons xde kan..hahahaha...dye syg sgt sy oo..ok time balik sy bawak keta cik plak..lalalala..bwk punye bwk lagu peveret saya kat radio..lyn lagu r..ok smpai kolej sume jalan mcm org mengandung..perut penuh oo.. MSN Onion Iconknyg sgt...so mcm biase la saya and awek lepak la smpai balik..kite org bukan berdating..lepak k..haha..

P/S : Psss!! korang nak tau x..awek saya comel ngat tau..pakai baju pink,tudung pink,seluar putih..comel gile..saya tgk tergoda!!Onion Icons awak comel sangat sgt aritu,sy suke..harap xde laki lain cube nak rampas awak dari saya..Onion Emoticon
Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment