Nuffnang Ads

Sunday, July 24, 2011

Bosan

Salam kepada readers...MSN Onion Emoticon
arini agak bosan skit.MSN Onion Icon.xtau nak buat pe..ari ni ahad patotnye aku gi kolej walaupon xde klas..xde klas wat pe gi kolej kan?? haaa..aku gi kolej sbb nak jumpe dgn org disinun laOnion Icons...nak lepak same-same,makan same-same..bermanje same-same,gelak same-same...sampai petang...tp org disinun pergi KL dgn umi dyeMSN Onion Emoticon..start khamis sampai ahad..3 hari mcm jep..so sbb tu bosan skit ari ni..org disinun xde kat kolej..rindu ooo...nak msg tiap saat takleh gak..sbb org disinun busy dgn family kat KL tuh..aku pon mls nak msg..nnt menganggu jep..bia la dye abih mase berseronok dgn family dye..Onion Emoticon Set...aku nak jadi pakwe yang terbaik untuk dye..Onion Emoticons..sbb org disinun dh menjadi awek yang terbaik untuk aku ni..Onion Icons..trime kasih honey sbb menjage dan memahami dear selama kite couple nih..yg paling best honey mendengar kate,Onion Emoticons...

P/S : dye adalah yang terbaik penah saya dapat..xnk org lain dh..Ya Allah,panjangkan jodoh kami! amin!
Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment