Nuffnang Ads

Sunday, July 31, 2011

OMG!! first time!

Salam kepada reader...
huhu..arini kisah hidupku dimulakan dgn memakan nasi minyak yang dibeli oleh ayahku..ingt nak mkn due bungkus last2 mak punye tak makan lagi daa....so tolak tepi balik...korang nak tau tak? xnk tau xpe..nk cite gak dlm ni..arini kan aku rase hari yang sangat gembire bagi aku dan bagi org disinun...kot.....knp? sbb arini pertama kali aku dgn org disinun mkn sampai buncit perut..nk jalan pon x larat..serius aku ckp oo..mule2 pagi mencekik air tin..sbb dahaga cakap byk sgt...lepas tu sambung sembang sampai lapa plak...so ingt nak melantak nasi last2 ade kedai makan kasi makan laksa pineng free beb..bukan tu jep kuih air pon skali..maklum la last ari esk dh puasa..so kiteorg lepak kedai tu sambil mencekik lakse,kuih dan air sirap...erk!! kenyang..due2 buncit..


tapi kan ade 1 perkara terjadi kat aku...hahahahaha..mende ni mmg aku x sangke..terjadi sebelum melantak lakse pineng tuh..kiteorg lepak dalam student center..lepas tu aku tgk org disinun lain mcm..mcm tak duduk diam..last2 cakap nak gi tandas..agak lame..pastu kua dari tandas senyum2 plak..makin pelik,heran aku dibuatnye..first tanye knp taknak bgtau..tanye byk kali last2 tulis dlm msg org Period...hahaha..ntah knp aku rase makin syg kat org disinun...then ade ke suruh aku belikan mende alah tu...paham2 la..malu oo..so aku just temankan je la..hehe...jgn mrh syg!...


then lepas kenyang mencekik lakse kiteorg lepak lagi dlm keadaan ngantok..perut buncit mmg ngantok lepak tempat ade aircond pulak..adoi...aku dgn org disinun due2 mate layu nak tido..tp xleh tido..sbb org disinun ade klas + tu bukan tempat tido..yg paling best org disinun ade bagi aku something yg sangat sangat sangat istimewa...xleh bgtau..secret..tq syg! LOVE U SO MUCH!! Deat sayang sangat Honey!! serius!


Korang tau x ape dalam bekas tuh?? hehe..100sebab knp aku sayang org disinun..khas aku buat untuk dye sorang jep,ikhlas tanpa disuruh...hehe..biase2 girl yang slalu buat mende2 mcm ni..ni si lelaki yang buat untuk si buah hatinye.. aku gembira kerana org disinun ske dengan pemberian yang sangat bermakne nih..haha..kepada awek2 kat lua sane nak mende yang mcm nih suh r pakwe korang buat..tp xbest kalo disuruh..kan3..



P/S : Honey sangat best! Tak mampu nak diungkap dengan kata2.
Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment