Nuffnang Ads

Tuesday, July 19, 2011

Sedih dulu baru happy....

Salam ceria kepada semua readers...
ari ni nak cite pasal pe tajuk di atas berbunyi sedemekian..sbb kan mase isnin baru umi org disitu nmpk saya duk lepak dgn org disinun yakni anak kepada umi tu..betul x ayat tuh??Onion Iconslantak la...pastu kan..keesokkan baru org disinun ckp yg umi dye mrh duk dgn dgn saya ni..ok baiklahOnion Emoticon tu yang menyebabkan saya sedih oo..org disinun pon sedih sampai ngis t'esak-esak tau..mcm dak kecik tu...kiteorg same2 sedih time tu..tp ade takdir atas sume yang berlaku tu tau..bile org disinun slow talk with her mom..umi dye ckp nk kwn tu bleh tp jgn la duk kat kaki lima,kotor..ape org tgk..hahaha..nk duduk pon dlm bilik yang ade aircond la..org disinun ckp mksud "kwn" tu umi dye dh dpt agak kiteorg ni bukan kwn biase..hahah..MSN Onion Icons....tp yg saya takut skrng ni org disinun ckp suatu hari akan muncul hari parent nak jumpe..MSN Onion Icons. tp xpe saya sedia menunggu hari tuOnion Emoticons..sbb saya serius dgn org disinun..kiteorg bercinta bukan main2 tau 
MSN Onion Emoticons......so skrng kiteorg mcm dh lepas satu ujian dlm hubungan yg serius ni..cewahOnion Icons..mlm ni time to stady sampai tension balik..Onion Icon khamis ni ade ujian Diagnostik II bersama dgn org disinun..nak duk sebelah time exm nntMSN Onion Emoticons..




P/S : Honey,mlm ni stady betul-betul tau..kite same2 berjaya neh..kalo mls tarik tlinge nnt nak???
Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment