Nuffnang Ads

Monday, July 25, 2011

Knp???

penat gile gi kolej..bukan ade pape pon..korang tau x..aku gi kolej ari ni bukan main semangat lagi nak blaja..lame x blaja oo...rindu plak...yg paling penting nak jumpe org disinun...mungkin agak lewat kot aku gi kolej sbb nak kemas umah skit,xde org kat umah kate kan..adik,abg,ayah dh kua menjalankan rutin harian masing-masing di awal pagi..dalam kul 9 sume dh xde..tinggal aku sorang jep...mak kene gi hospital... hospital call kene masuk awal nak bedah buang ketumbuhan..patot bulan 8 ni pembedahan tuh..tapi di awalkan..selasa ni operate buang ketumbuhan..nnt bleh berpuasa bile bedah awal..siyes mak xde aku rase sunyi.. MISS U MOMOnion Emoticons....

Then dlm kul 10.10 pagi aku gerak gi kolej..dlm hati nak jumpe org disinun and member and masuk klas..tapi hampeh..ape pon x dapat...org disinun xde klas xckp pon..kalo tau bleh gi awal..tapi xpe aku x kesah,dye nak lepak dgn member dye biakan..aku xnk kaco..so aku lepak dlm pustaka dgn member..jumpe dgn besfriend aku..dye gak yang bleh buat aku gelak ari ni dgn perangai nakal dye tu..org disinun plak senyap je..xmsg ponMSN Onion Icons..aku ingt ade klas time pagi tuh..so aku msg tnye

Seymie : ade kat ane?
Org disinun : kat atas kat lorong lepak dgn kawan..
Seymie : kat lorong? kat atas? ok..
org disinun : ade kat ne?
Seymie : ade kat Lib
Org disinun : dh turun..ade kat bawah.
Seymie : nak Dear turun ke?
xde respon.........org disinun senyap..

serius aku rase mcm....ugh..di pinggirkan kot..xtau nak guna ayat sesuai ape..then aku tetap turun gi cari org disinun..owh jumpe duk dlm bilik cik shima(xtau name bilik tu ape) dgn member..so aku ajak dye jumpe cik Wan (mentor kami)..amik amali lame and update portfolio..x ckp byk..org disinun nak rush sbb nak balik..aku xckp pape r..ingt mase nak bagi-bagi amali nak gurau2,tp kene tegur cepat2,nak balik nih..ok,xckp byk aku bagi2 amali tu..amik portfolio then turun..aku nak ikut turun nak sembang2,tp org disinun xde mase..nak cepat suh aku naik atas jumpe member..last2,kat tangge,kat situ tempat dye suh aku naik atas,depan aku dye sempat plak sembang dgn shahdan,member aku gak...aku x jeles..aku just terase skit,dgn aku sume nak rush,nak sembang,gurau2 xleh..nak cepat..tp dgn shahdan dye sempat sembang,aku duk depan dye buat xtau je..sigh! baik aku blah naik atas..kalo kejap xpe,ni agak lame gak..so aku kemas2 beg,gi klas dgn besfriend..hati agak terase aku cube gembirakan hati ni..berjaya..TQ maidan buat aku ketawa..tp syg kelas plak batal..penat je jalan nak gi klas..xpe ade satu lagi klas,last2 batal jugak..so aku dtg kolej sia-sia je la..so aku gi buat baru roadtex moto aku yg nak mampus tuh...ke hulu kehilir bwk moto kul 3 ptg siap..abih rm300 ingt rm500 nasih baik bleh kurang harge..hahahahaha,tq akak kurnia insurant..

siap rod tex aku gi kolej amik portfolio pastu trus balik..mls nak duk kolej lame2..penat sgt,panas plak tu..makin itam la kulit aku ni..xpe,aku trime keadaan aku yg sebenarnye ni..penat sgt,gi kolej xde pape,mujur roadtex siap...perut lapa..balik kompom xde mknan..so aku masak meggie mkn dgn adik..tup3,ayah balik bawak nasik berlauk..pergh!! sedap gile,byk plak tu..tq ayah! melantak nasik smbil tgk El tigre kat tv9..aku ske cite katun tuh..hahahaha..ok la smpai sini jep..nak off gi gunting rambut plak..bye and peace!~

Thanks For Reading..

0 comments:

Post a Comment